|would you live your life like a butterfly?|

ja ich weiss, es war ne geile zeit...

Mood: Unbeschriiblech. Unbeschriiblech komisch.
Music: Wonderwall - Oasis (der wösset was das heisst )

*heul*. Es esch verbii...
Gester im Englisch, i der letzte Stond hani vo der Johanna e Charte becho wosi mer vöu Glöck wönscht&so.. Oh Gott e ha denn scho fasch ghület. Am Schloss vo der Stond het denn d Nadja (wo ou got) chorz öpis zu der Klass gseit, und zmetzt drenn het si eifach afo hüüle. Denn der Maurus no und denn eg... Und denn beni eifach dört ghocket und ha nor no ghület, und alli hei mi eifach agstarrt und hei ou Träne i de Ouge gha und hei afo gränne... Denn seit der Diego so zu mer:Scheff, fang doch ned afo hüüle.... Und e be eifach so dört ghocket und ha nüt gseit. Denn heter nor so jööö gseit und het mi omarmt... Denn hei alli no me afo hüüle und mer si ufgstande, hei üs umarmt und e ha eifach nöm chöne... D Carole esch eifach nor dört gstande und het gseit si wett ned tscüss säge, si wett ned dases verbii esch... Si het mi de trotzdem müese omarme, und het mi eifach nöm wöle los lo... D Meitli hei aui ghület, der Spörri, wo doch sösch so hert esch het ou Träne i de Ouge gha und die andere Jungs si eifach nur wahnsennig stell gsi...
Denn si mer aui zäme i Lift, die ganzi Klass inequetscht, wie emmer am Fritig... und das esch eifach s letzte Mou gsi. Und e ha mi gfrogt: Was machi eigentlech? E ha die geilsti Klass uf Erde und wett eifach go?
Ufem Weg abe hei mer üs de emmer weder umarmt, hei üs ghebt und so... und der Diego het emmer Wetzli gmacht zum mi ufmuntere was mi no me zum hüüle brocht het, weli das doch ou nöm ha... Es esch soo schlemm gsi..
Gester Obe hani es SMS vo der Carole becho..

Hey Schefii... Jöö du besch höt eifach zu herzig gsi. Bi richtig öberforderet gsi wo du ou no hesch afo hüüle =(. Weisch. Werde di ächt riiesig vermisse. Abr mer gse üs jo scho no =). Bis glii. Muaa^^
(Muaa esch es Kössli )

De hani mis allerletzte Scheff-SMS abgscheckt (emmer wenn öpis gsi esch hani aui per SMS (öbers Internet) informiert...)zum nomou danke säge för das geile Johr und ha undedra "der Ex-Scheff" gschrebe.

Und die Reaktione wo druf cho si...

Bianca
Jöö du besch doch ned üse Ex-Scheff, wersch emmer üse Original-Scheff bliibe. Vele Dank und alles gueti <3. muaa

Söuv
Jöö Scheff, e werde di mega vermesse! E probiere s beste zgä dasi mi Job annähernd so guet cha mache wie du...Hdg

Ole
Heii! För me und e denke för aui wersch emmer der kuulschti Scheff aller Zeiten bliibe! Der Absched höt esch echt mega schlemm gsi! Mer werde di meeega vermesse . Aber es esch noni verbii, mer gsäi üs weder ond e be mer secher dass du es haammer Johr in Mexico werdsch ha . hdsumfl ole

Gina
heii Scheff.. Esch wörkli super gsii das Johr und du muesch wösse du besch der best Scheff wos get. Du wersch emmer öise Scheff si . Das cha niemer ersetzr und öberträffe sowiso net. Besch mer ongloublech as Härz gwachse. Vermesse di jez scho...Merci för aues . Machs guet. Ha di sooo gärn

Röme
eeeyy ex-scheff... merci vieu mau förs sms... bisch vouu de gaail scheff gsiiii...dankä... i wönsche der ganz e tolli ziit en mexico ond lass mal was von dir hören.... wirda di vermisssaa... machs guet.. ha di voll gäärn...

Und jetz hei aui i erne Näme im MSN so Sache wie "we'll miss you.."
Scheisse. Was machi nor oni die Klass? Es get ächt ke besseri aus die und mer hei nach eim Johr scho de Zämehaut gha wo es paar Klass bis zur Matur ned mou schaffe..
Und so warens nur noch 14...

Aaber, s positive a dem ganze: E ha ne riesig geniali Gastfamilie, bechome verdammti Mails und schribe ou verdammti Mails zrogg (emmer ganz uf Spanisch . Ha zwar gester e ganzi Stond derför gopferet aber das eschs mer wert )
Und i 55 Täg gots loooos! Das esch 1 Monet, 3 Woche, 3 Täg... jiiha .

(P.S: Mer si am Donstig go "we will rock you luege" E empfele s jedem, es esch me aus es Musical gsi . Und e schwöre der heit no nie e Maa gse, wo so geeil cha senge, schouspelere und so kuuli Hoor het .)
7.7.07 16:43
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen






Gratis bloggen bei
myblog.de